Kedves Látogató!
Köszönjük érdeklődését. Amennyiben megtisztel minket vásárlási szándékával, úgy az alábbiakban tájékoztatjuk Önt a vásárlás menetéről és feltételeiről.
A vásárlás menete
- Kérjük, regisztrálja magát (nem kötelező), így a későbbiekben, mint visszatérő vendég üdvözölhetjük Önt.
- Válasszon a főoldalon található menüpontok közül.
- Kattintson a megrendelni kívánt termék nevére vagy fotójára.
- A KOSÁRBA gombra kattintva kezdeményezheti a vásárlást.
- Választhat kiegészítőket, vagy a FIZETÉS gombra kattintva léphet tovább.
Az esetleges szállítási költség a vásárlás során a kiválasztott termék összegéhez automatikusan hozzáadódik. Lásd: szállítás költségei
Ha Ön esetleg nem találja meg az elképzelt kompozíciót, vagy a kiválasztott csokor színén, méretén szeretne változtatni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben és mi kívánságát a lehetőségek szerint teljesítjük. Amennyiben elfogadja az általunk megadott árat, kattintson a VIRÁGCSOKROK kategóriában az EGYEDI CSOKOR-ra, írja be az általunk megadott egyedi árat, majd a KOSÁRBA gombbal kezdeményezheti a vásárlást.
Telefonon történő megrendelés nem lehetséges.
A "Kiegészítők" menüpont alatti termékek önállóan nem választhatók, kérjük előszőr válasszon a virágcsokrok vagy cserepes növények közül.
Az oldalon szereplő termékfotók tájékoztató jellegűek, az adott évszakban nem elérhető termékeknél esetenként eltérés lehetséges.
A vásárlás során megadhatja
- az Ön elérhetőségét
- a szállítási címet és időpontot
- a díjmentes üdvözlőkártya szövegét
- Áfa-s számla igényét
- a fizetés módját
- egyéb információkat
Mikor és hogyan szállítunk?
Rendelését legkésőbb a kiszállítás előtt 3 órával weboldalunkon online vagy üzletünkben személyesen adhatja le. Kérjük, a lehetőségekhez képest minél előbb adja le rendelését, hogy a legfrissebb virágokat tudjuk biztosítani Önnek.
Budapest és vonzáskörzetében a kiszállítások ideje minden hétköznap 08.00 és 19.00 között, hétvégén 08:00 és 16:00 között. Minimum 2 órás időintervallumot választhat.
Más időpontban történő szállítás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.
Kiemelkedő forgalmú napokon (Valentin nap, Nőnap, Anyák napja, stb.) előfordulhat, hogy a megadott időintervallum előtt (de aznap), történik a kiszállítás.
Sikeres kézbesítésről e-mail értesítést küldünk.
Amennyiben helytelenül megadott cím, vagy más - rajtunk kívül álló - ok miatt a küldemény nem kézbesíthető és az üzletbe visszaszállításra kerül, akkor erről e-mail értesítést küldünk. Ezután a küldemény - az esetlegesen felmerülő visszaszállítási költség megtérítése után - 24 órán belül személyesen átvehető, vagy térítés ellenében újbóli kiszállításra kerülhet.
Hogyan fizethet?
1. Bankkártyával
Az OTP Bank által biztosított SimplePay internetes fizetőfelületen az alábbi kártya típusokkal fizethet
- Visa®
- MasterCard®
- Maestro®
További információ a bankkártyás fizetésről
2. Banki átutalással
A bankszámlánkra (CIB Bank 10700378-71278957-51200002) átutalt összeg bankszámlánkon történő jóváírása után minimum 3 órával történhet a szállítás.
Külföldről: IBAN: HU91-1070-0378-7127-8957-5120-0002 SWIFT kód: CIBHHUHB Postcar Kft.
3. Személyesen
A szállítást megelőzően üzletünkbe befáradva személyesen fizetheti ki rendelését, ezután minimum 3 órával történhet a szállítás.
Áfa-s számla igénye esetén a teljesítés napján E-számlát küldünk.
Szolgáltatói adatok
Tulajdonos: Postcar Futár Kft.
Adószám: 26637381-2-42
Tárhelyszolgáltató székhelye: MediaCenter Hungary Kft. 6000 Kecskemét, Sosztakovics u.3. II/6.
Tárhelyszolgáltató email címe: mediacenter@mediacenter.hu
Panaszkezelés:
Panaszaikkal elsősorban a megadott elérhetőségeken hozzánk, a területileg illetékes járási hivatalokhoz illetve a Békéltető Testülethez fordulhatnak.
A területileg illetékes járási hivatalokról az alábbi linken kaphat információt:
Békéltető Testületek listája:
https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Illetékes Békéltető Testület neve: Budapesti Békéltető Testület
Székhelyének postai címe:1016 Budapest Krisztina krt.99.
Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@viragkuldesbudapest.hu.
Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.
ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Az élővirág minőségét rövid ideig megőrző termék, ezért visszavételnek, elállásnak helye nincs.
A fogyasztót nem illeti meg az indokolás nélküli elállási jog.
Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült – előzetes egyeztetés után - küldje vissza és saját költségünkre azonnal kicseréljük.
Adatbeviteli hibák
Postcar Futár Kft. az adatbeviteli hibáknak („félrekattintások”) a szerződéses nyilatkozat (ami vételár fizetésével járó, kötelező erejű vételi ajánlat) elküldését megelőző azonosítását és kijavítását az alábbiak szerint biztosítja. A Partnernek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Postcar Futár Kft. általi előkészítéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására e-mail útján.
Megrendelés (szerződéskötés) magyar és angol nyelven lehetséges.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, ezért utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
Tartós adathordozón (e-mailben) adjuk át a visszaigazolást.
Szállítás költségei, online megrendelés esetén:
Budapest területén | 2.450.- Ft | 20.000.- Ft felett díjtalan!* |
Budapest vonzáskörzetében** (25 km.-en belül) | 4.990.- Ft | 25.000.- Ft felett díjtalan!* |
*A díjtalan kiszállítás értékhatárába nem tartozik bele a kiegészítő termékek ára!
** Alsógöd, Alsónémedi, Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Felsőgöd, Fót, Göd, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Mogyoród, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Pécel, Pilisborosjenő, Pomáz, Solymár, Szentendre, Szigetszentmiklós, Telki, Törökbálint, Üröm, Vecsés.